✅ Comanda minimă este de 50 de Lei

Fiecare sticlă comandată are o taxă de 0,50 Lei (Garanție Ambalaj)

Livrare 1-3 zile lucrătoare!

12 Sticle iKombucha = Transport Gratuit 👉 AICI

Fără Zahăr Adăugat

    Produsul a fost adăugat

    Termeni și condiții

    Vizitarea si folosirea site-ului www.ikombucha.ro sau comandarea produselor vizualizate pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor, precum si a Politicii de confidentialitate. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a informatiilor de mai jos, ce pot fi modificate oricand de S.C. PURE THERAPY S.R.L., fara notificare prealabila, precum si consultarea acestei pagini și a Politicii de confidentialitate de fiecare data cand doriti sa lansati o comanda.

     

    Toate informatiile si imaginile folosite pentru descrierea produselor si/sau a serviciilor disponibile pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

    Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.

    Comenzile neconfirmate de vanzator nu au valoarea unui contract. Notificarea automata primita de catre client, imediat dupa efectuarea comenzii nu reprezinta confirmarea acesteia. Confirmarea comenzii se face electronic (e-mail) sau telefonic in limita capacitatii de procesare a comenzilor.

    Pentru motive justificate, vanzatorul poate modifica cantitatea de produse si/sau servicii din comanda, caz in care va anunta clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon indicate la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.

    COMANDA

    Comanda se poate realiza prin intermediul acestui site, telefonic sau prin email. In momentul confirmarii comenzii de catre vanzator, se considera ca termenii si conditiile de pe site sunt acceptate integral de catre client/utilizator. Clientul/utilizatorul va plasa o comanda pe site, prin adaugarea produselor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda prin efectuarea platii intr-una dintre modalitatile indicate expres.

    Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii si nici rezervarea automata a produsului.

    Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii. De asemenea, clientul consimte ca vanzatorul sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea clientului.

    Comanda este considerata acceptata de vanzator la momentul transmiterii catre client/ utilizator a confirmarii electronice prin email, fara a necesita confirmare de primire din partea clientului/utilizatorului.

    Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
    – neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;

    – neefectuarea transferului bancar in termen de 24h de la data plasarii comenzii de catre client;
    – invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre vaznator, in cazul platii online;
    – datele furnizate de catre client pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

    PRET

    Toate preturile aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (ron) si includ toate taxele. Pretul poate fi modificat de catre vanzator, in orice moment, fara preaviz. Vanzatorul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, vanzatorul va informa clientul asupra pretului corect.

    PLATA

    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul accepta plata prin ordin de plata sau ramburs. In cazul platii prin ordin de plata, realizarea si livrarea produselor se va face numai dupa receptionarea platii de catre vanzator. Vanzatorul va emite catre client o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

    In cazul in care un produs comandat de catre client nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta va informa clientul asupra acestui fapt si, daca produsul a fost deja achitat, va returna in contul clientului contravaloarea acestuia, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.

    Solicitarile de modificare a comenzii se accepta daca sunt anuntate cu cel putin 3 zile inainte de data livrarii, in cazul comenzilor speciale. Comenzile personalizate se primesc cu cel putin 5 zile inainte de eliberarea acestora si necesita plata in avans, partiala sau integrala.

    DREPTUL DE RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR

    Potivit legislatiei in vigoare, clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produselor, fara penalitati si fara a invoca un motiv. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere, adica nu pot fi returnate dupa ce au fost receptionate de catre client. Daca insa produsul sufera modificari din cauza transportului sau daca nu corespunde specificatiilor stabilite prin comanda efectuata prin e-mail/ telefonic, acesta poate fi returnat.

    Produsele perisabile nu pot fi returnate dupa ce ele au fost deja livrate si acceptate de catre client, decat daca prezinta un viciu de fabricatie. La livrare, produsul trebuie verificat de client: daca el nu corespunde comenzii, acesta are obligatia sa instiinteze de indata vanzatorul; in caz contrar acesta din urma nu va efectua nicio rambursare sau inlocuire a produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate, conform legii, de catre client. Costurile initiale de livrare ale produselor de la vanzator la client nu se restituie. Costurile de retur si transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate de client.

    In cazul in care comanda a fost achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la retur. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru comenzile achitate cu op prin virament bancar in contul indicat de client in notificare, pentru comenzile achitate ramburs, banii se restituie pe loc daca livrarea se face direct de catre vanzator.

    Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
    – furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar.

     

     

    LIVRAREA PRODUSELOR

    In general, comenzile preluate de Luni pana Joi la ora 10, sunt procesate in prima zi dupa plasarii comenzi si sunt ridicate de curier cel tarziu ziua a doua dupa plasarea comenzi.

    Livrarea prin curier se face in 48 – 60 de ore din momentul in care sunteti instiintati prin sms despre ridicarea comenzi.

    Comenzile plasate dupa ziua de Joi la ora 10 se proceseaza in prima zi lucratoare a saptamanii pentru a evita stationarea lor in weekend prin depozitele curierilor.

    Pentru detalii legate de livrarea comenzii poti apela cu incredere la departamentul nostru de relatii cu clientii la numarul de telefon 0799109910.

    Pot ridica coletul de la sediu?

    Coletele se livreaza doar prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa mentionata in comanda.

     

    Produsele noastre le gasiti si in magazinele Bebe tei din Bucuresti si Constanta.

     

     

    RASPUNDEREA CONTRACTUALA

     

    Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul sau un tert le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si/sau pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

     

    DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA/ INDUSTRIALA

     

    Continutul – logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect prin licente de utilizare si/sau publicare.

     

    Clientului/utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de vanzator, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al vanzatorului asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al vanzatorului.

     

    Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

    Prin consimțământul acordat marketingului prin SMS al iKombucha.ro în timpul finalizării unei comenzi și inițierea unei achiziții sau abonarea prin intermediul instrumentelor noastre de abonare, sunteți de acord să primiți notificări repetitive prin text (pentru comanda dvs., inclusiv mementouri pentru coșul de cumpărături abandonat), oferte de marketing prin text și mesaje tranzacționale, inclusiv solicitări de recenzii din partea noastră, chiar dacă numărul dvs. de mobil este înregistrat pe orice listă de neperturbare statală sau federală. Frecvența mesajelor variază. Consimțământul nu este o condiție a achiziției.

    Dacă doriți să vă dezabonați de la primirea mesajelor de marketing prin text și notificări, răspundeți cu STOP la orice mesaj mobil trimis de noi sau utilizați linkul de dezabonare pe care vi l-am furnizat în oricare dintre mesajele noastre. Înțelegeți și sunteți de acord că metode alternative de dezabonare, cum ar fi utilizarea unor cuvinte alternative sau solicitări, nu vor fi considerate un mijloc rezonabil de dezabonare. Nu percepe o taxă pentru serviciu, dar sunteți responsabil pentru toate taxele și tarifele asociate cu mesajele text impuse de furnizorul dvs. de servicii wireless. Se pot aplica tarife pentru mesaje și date.

    Pentru orice întrebări, vă rugăm să trimiteți textul HELP la numărul de la care ați primit mesajele. De asemenea, ne puteți contacta la [office@ikombucha.ro] pentru mai multe informații.

    Avem dreptul de a modifica orice număr de telefon sau cod scurt pe care îl folosim pentru a opera serviciul în orice moment. Veți fi notificat cu astfel de ocazii. Sunteți de acord că orice mesaje pe care le trimiteți la un număr de telefon sau cod scurt pe care l-am schimbat, inclusiv orice solicitări STOP sau HELP, s-ar putea să nu fie primite, și nu vom fi responsabili pentru onorarea solicitărilor făcute în astfel de mesaje.

    În măsura permisă de legea aplicabilă, sunteți de acord că nu vom fi responsabili pentru livrarea eșuată, întârziată sau greșit direcționată a oricăror informații trimise prin serviciu, orice erori în astfel de informații și/sau orice acțiune pe care o puteți sau nu puteți lua în baza informațiilor sau Serviciului.

    Dreptul dvs. la confidențialitate este important pentru noi. Puteți consulta Politica noastră de Confidențialitate pentru a determina cum colectăm și utilizăm informațiile dvs. personale.

    Acord de Arbitraj și Renunțare la Acțiune de Clasă:

    Arbitraj:

    Prin utilizarea sau achiziționarea produselor sau serviciilor iKombucha.ro, sunteți de acord că orice controversă, reclamație, acțiune sau dispută între dvs. și iKombucha.ro care decurge din sau în legătură cu: (a) acești Termeni, sau încălcarea acestora; sau (b) accesul dvs. la sau utilizarea site-ului web iKombucha.ro sau serviciile sau materialele; sau (c) orice presupusă încălcare a oricărei legi federale, statale sau locale, statut sau ordonanță (fiecare astfel de controversă sau reclamație, o „Reclamație”), va fi rezolvată exclusiv prin arbitraj individual obligatoriu administrat de Asociația Americană de Arbitraj în conformitate cu regulile sale aplicabile.

    Arbitrajul este o formă de rezolvare a disputelor în care părțile convin să-și supună disputele și potențialele dispute unei terțe persoane neutre (numită arbitrator) pentru o decizie obligatorie, în loc să aibă astfel de dispute decide într-un proces, în instanță, de un judecător sau un juriu. Arbitratorul este obligat să emită un premiu motivat în scris, inclusiv toate constatările de fapt și de drept pe baza cărora a fost făcut premiul. Arbitratorul nu are puterea de a comite erori de drept, iar premiul arbitrului poate fi anulat sau corectat prin revizuire judiciară de către o instanță cu jurisdicție competentă. Taxele de avocați ale fiecărei părți, costurile experților și alte costuri și cheltuieli suportate în legătură cu arbitrajul vor fi suportate de partea care le-a suportat.

    Proceduri de Arbitraj:

    Reclamațiile vor fi auzite de un singur arbitrator. Arbitrajele se vor desfășura în România, dar părțile pot alege dacă să apară în persoană, prin telefon sau prin prezentarea de documente. Arbitrajul va fi guvernat de Legea Federală de Arbitraj („FAA”) și de legile interne ale României, fără a ține cont de principiile conflictului de legi. Orice dispute în această privință vor fi rezolvate exclusiv de un arbitrator. Dacă, dar numai dacă, arbitratorul determină că FAA nu se aplică, legea statului New York care guvernează acordurile de arbitraj se va aplica. Toate disputele cu privire la faptul că prevederile reciproce de arbitraj mutual sunt neexecutabile, inechitabile, aplicabile, valide, nule sau anulabile vor fi determinate exclusiv de un arbitrator, și nu de vreo instanță.

    Excludere din Arbitraj:

    Neprevăzând termenii acestui Acord de Arbitraj, puteți alege să urmăriți o Reclamație în instanță și nu prin arbitraj dacă vă dezabonați de la aceste proceduri de arbitraj în termen de 30 de zile de la data la care ați achiziționat pentru prima dată oricare dintre produsele sau serviciile iKombucha.ro („Termenul de Dezabonare”). Vă puteți dezabona trimițând o notificare scrisă la [introduceți adresa]. Notificarea dvs. scrisă trebuie să includă (1) numele dvs., (2) adresa dvs. și (3) o declarație clară că nu doriți să rezolvați disputele prin arbitraj. Decizia dvs. de a vă dezabona nu va avea niciun efect advers asupra relației dvs. cu iKombucha.ro. Sunteți responsabil pentru asigurarea primirii de către iKombucha.ro a notificării dvs. de dezabonare, și, prin urmare, s-ar putea să doriți să trimiteți o notificare prin mijloace care oferă un primire scrisă. Orice solicitare de dezabonare primită după Termenul de Dezabonare nu va fi validă și trebuie să urmăriți Reclamația dvs. în arbitraj.

    Renunțare la Acțiune de Clasă:

    Dvs. și iKombucha.ro sunteți de acord că puteți aduce sau participa la Reclamații împotriva iKombucha.ro numai în capacitatea dvs. individuală respectivă, și nu ca reclamant sau membru al clasei în orice procedură presupusă de clasă, consolidată sau reprezentativă. Cu excepția cazului în care ambele părți conveniți altfel în scris, arbitratorul nu poate consolida sau alătura reclamațiile altor persoane sau părți care pot fi în situații similare și nu poate prezida în alt mod peste orice formă de procedură reprezentativă sau de clasă. Indiferent de orice altă clauză conținută în acest Acord, orice Reclamație că toate sau o parte din această Renunțare la Acțiune de Clasă este neexecutabilă, inechitabilă, nulă sau anulabilă poate fi determinată numai de o instanță cu jurisdicție competentă și nu de un arbitrator.