POLITICA DE RETUR

DREPTUL DE RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR

Potivit legislatiei in vigoare, clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produselor, fara penalitati si fara a invoca un motiv. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere, adica nu pot fi returnate dupa ce au fost receptionate de catre client. Daca insa produsul sufera modificari din cauza transportului sau daca nu corespunde specificatiilor stabilite prin comanda efectuata prin e-mail/ telefonic, acesta poate fi returnat.

Produsele perisabile nu pot fi returnate dupa ce ele au fost deja livrate si acceptate de catre client, decat daca prezinta un viciu de fabricatie. La livrare, produsul trebuie verificat de client: daca el nu corespunde comenzii, acesta are obligatia sa instiinteze de indata vanzatorul; in caz contrar acesta din urma nu va efectua nicio rambursare sau inlocuire a produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate, conform legii, de catre client. Costurile initiale de livrare ale produselor de la vanzator la client nu se restituie. Costurile de retur si transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate de client.

In cazul in care comanda a fost achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la retur. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru comenzile achitate cu op prin virament bancar in contul indicat de client in notificare, pentru comenzile achitate ramburs, banii se restituie pe loc daca livrarea se face direct de catre vanzator.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
– furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar.